offer-pic

نقشه کامل نقشه کامل تاسیسات مکانیکی آپارتمان پنج واحده 750 متری در اتوکد در اتوکد

مشخصات فایل :

نرم افزار : AutoCAD
فایل اجرایی : دارد (به فرمت DWG)
فایل آموزشی : دارد
# فیلم آموزش نقشه کشی با نرم افزار اتوکد به مدت 2 ساعت و 30 دقیقه
(با دریافت این فایل اجرایی ویدئو های آموزشی نیز قابل دریافت خواهد بود)

دانلود رایگان فایل
شما میتوانید تنها با یک کلید به راحتی فایل مورد نظر را دریافت کنید. 🙂

برخلاف سایت های دیگر که فایل ها را به صورت تکی می فروشند روال سایت ما این است که شما با عضویت در سایت AutoCADfile به تمامی فایل های موجود دسترسی پیدا کرده و قادر به دریافت تمام فایل های اجرایی اتوکد و آموزش های ویدیویی ارائه شده در این سایت خواهید بود.

دریافت فایل

<div id="15306078256773602"><script type="text/JavaScript" src="https://www.aparat.com/embed/tH8oe?data[rnddiv]=15306078256773602&data[responsive]=yes"></script></div>




درباره ی این فایل :

این نقشه مربوط به نقشه کامل تاسیسات مکانیکی آپارتمان پنج واحده 750 متری در اتوکد در اتوکد است. در این فایل، نقشه کامل تاسیسات مکانیکی ساختمان بر اساس استانداردهای سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران در نرم افزار اتوکد طراحی شده است. در این فایل CAD تمامی نماهای مورد نیاز در نقشه های مکانیکی از جمله نمای برش عمودی از ساختمان جهت نمایش رایزر دیاگرام ها از جمله رایزر دیاگرام سیستم گرمایش طبقات، سیستم آبرسانی طبقات، و آب باران طراحی شده است. از جمله نقشه های موجود در این فایل نقشه سیستم فاضلاب، سیستم آب رسانی، سیستم سرمایش و سیستم گرمایش می باشد. همچنین در این فایل صفحه مربوط به توضیحات فنی و همچنین جدول راهنمای المان ها وجود دارد که می توانید جهت طراحی نقشه های برقی از این موارد استفاده کنید.

  1. Farzad.banish

    سلام من تازه آزمون طراحی نظام مهندسی مکانیک رو دادم. می خواستم بدونم این نقشه ها مورد تایید نظام هست؟ و همچنین بفرمایید آیا ساختمون هایی که ممکنه به من ارجاع بشه نمونه نقشه هاش رو شما کامل دارید؟ ممنون

    پاسخ


    • AutoCADFile

      سلام و عرض ادب
      نقشه های موجود در سایت از انواع مختلف ساختمان هایی است که ممکن است طراح تاسیسات مکانیکی با آن ها برخورد کند بنابراین با دریافت این نقشه ها شما یک بانک بزرگ از نقشه های تاسیسات مکانیکی که اصولی طراحی شده اند در اختیار خواهید داشت. قطعا تمامی این نقشه ها توسط طراحان با تجربه جهت ارایه به سازمان نظام مهندسی ساختمان طراحی شده است.

      پاسخ


  2. ronika

    خیلی تشکر می کنم از سایت خوبتون نقشه های مکانیک و ویدیوها عالی بودن بازم ممنون

    پاسخ


  3. علیرضا

    سلام من نرم افزار اتوکد رو نصب ندارم. چه ورژنی رو نصب کنم؟

    پاسخ


    • AutoCADFile

      سلام و عرض ادب
      نقشه های موجود در سایت با تمامی نسخه های اتوکد (بالاتر از 2007) باز می شود و از این بابت مشکلی نیست. ضمنا جهت راحتی بیشتر مخاطبان لینک دانلود آخرین ورژن نرم افزار اتوکد برای سیستم های 32 بیتی و 64 بیتی قرار گرفته است. جهت دانلود به منوی دریافت ویدیوهای آموزشی در بالای سایت مراجعه کنید.

      پاسخ


  4. Mechanic1525

    نحوه دریافت فایل چجوریه؟

    پاسخ


    • AutoCADFile

      با کلیک بر روی دکمه دریافت فایل وارد صفحه ای خواهید شد که در آن باید اشتراک خود را دریافت کنید. در آن صفحه راهنمایی های لازم انجام گرفته است.

      پاسخ


  5. Ahmad azizi

    سلام با گرفتن اکانت نقشه قابل دانلودن یا فقط می شه دیدشون؟

    پاسخ


    • AutoCADFile

      سلام و عرض ادب
      با دریافت اشتراک شما قادر خواهید بود تمامی فایل های مورد نظر خودتون را از سایت دانلود کرده و بصورت نامحدود ازشون استفاده کنید

      پاسخ


  6. Pegah

    خیلی تشکر می کنم از سایت خوبتون آموزش ها عالی بود

    پاسخ