offer-pic

نقشه کامل تاسیسات برق مجتمع مسکونی شش طبقه در اتوکد

مشخصات فایل :

نرم افزار : AutoCAD
فایل اجرایی : دارد (به فرمت DWG)
فایل آموزشی : دارد
# فیلم آموزش نقشه کشی با نرم افزار اتوکد جهت طراحی نقشه های برقی به مدت 1 ساعت و 40 دقیقه
(با دریافت این فایل اجرایی ویدئو های آموزشی نیز قابل دریافت خواهد بود)

دانلود رایگان فایل
شما میتوانید تنها با یک کلید به راحتی فایل مورد نظر را دریافت کنید. 🙂

برخلاف سایت های دیگر که فایل ها را به صورت تکی می فروشند روال سایت ما این است که شما با عضویت در سایت AutoCADfile به تمامی فایل های موجود دسترسی پیدا کرده و قادر به دریافت تمام فایل های اجرایی اتوکد و آموزش های ویدیویی ارائه شده در این سایت خواهید بود.

دریافت فایل

<div id="15306211406860664"><script type="text/JavaScript" src="https://www.aparat.com/embed/8u2WR?data[rnddiv]=15306211406860664&data[responsive]=yes"></script></div>




درباره ی این فایل :

این نقشه مربوط به تاسیسات برق مجتمع مسکونی شش طبقه در اتوکد است. در این فایل، نقشه کامل تاسیسات برق ساختمان بر اساس استانداردهای سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران در نرم افزار اتوکد طراحی شده است. در این فایل CAD تمامی نماهای مورد نیاز در نقشه های برق از جمله نمای جزییات (دیتایل) چاه ارت، حوضچه اتصال زمین، نقشه های برقی پلان طبقات ترسیم شده است. از جمله نقشه های موجود در این فایل نقشه روشنایی طبقات ، نقشه پریزهای برق و تلفن طبقات، نقشه سیستم اعلام حریق برای طبقات و نقشه انواع تابلوهای برق ساختمان می باشد. ضمنا در این فایل جدول راهنمای المان های برقی مورد استفاده در نقشه و همچنین صفحه مربوط به توضیحات فنی وجود دارد که می توانید جهت طراحی نقشه های برقی از این موارد استفاده کنید.

  1. Arman154

    سلام تشکر از سایت خوبتون . من نقشه های برق رو دانلود کردم فقط چون نرم افزار اتوکد رو نصب ندارم می خواستم بدونم چه ورژنی رو نصب کنم بهتره؟

    پاسخ


    • autocadfile

      سلام و عرض ادب
      نقشه های موجود در سایت با تمامی نسخه های اتوکد (بالاتر از 2007) باز می شود و از این بابت مشکلی نیست. ضمنا جهت راحتی بیشتر مخاطبان لینک دانلود آخرین ورژن نرم افزار اتوکد برای سیستم های 32 بیتی و 64 بیتی قرار گرفته است. جهت دانلود به منوی دریافت ویدیوهای آموزشی در بالای سایت مراجعه کنید.

      پاسخ


  2. امیر علی

    سلام می خواستم بدونم اگه اشتراک رو خریداری کنم فایل ها فقط قابل دیدنه یا می تونم دانلود هم بکنم؟ با تشکر

    پاسخ


    • AutoCADFile

      سلام و عرض ادب
      با دریافت اشتراک شما قادر خواهید بود تمامی فایل های مورد نظر خودتون را از سایت دانلود کرده و بصورت نامحدود ازشون استفاده کنید

      پاسخ


  3. Anita

    سلام
    من تا حالا با نرم افزار اتوکد کار نکردم و می خواستم بدونم که فایل آموزشی که گفتید مربوط به نقشه کشی هست آیا برای من مناسبه؟ اگه می شه توضیح بدید. ممنون

    پاسخ


    • AutoCADFile

      سلام و عرض ادب
      فایل آموزشی که در اختیار شما قرار می گیرد بصورت ویدیویی است و بطور کامل شما رو با نقشه کشی برق با نرم افزار اتوکد آشنا خواهد کرد. حتی اگر شما تا کنون با اتوکد کار نکرده باشید با آموزش گام به گام تمام زینه های ترسیم و تنطیمات مورد نیاز جهت طراحی نقشه برق را به شما آموزش می دهد. در کنار این ویدیو و با داشتن نقشه های آماده در سایت به راحتی نحوه ترسیم نقشه را فرا خواهید گرفت.

      پاسخ


      • Anita

        ممنون از توضیحات کاملتون

        پاسخ


  4. Electronic512

    ممنون از سایت خوبتون نقشه های برق و آموزش ویدیویی عالی بودن

    پاسخ