offer-pic

نقشه کامل تاسیسات برق ساختمان تجاری مسکونی ده طبقه با دو طبقه زیر زمین در اتوکد

مشخصات فایل :

نرم افزار : AutoCAD
فایل اجرایی : دارد (به فرمت DWG)
فایل آموزشی : دارد
# فیلم آموزش نقشه کشی با نرم افزار اتوکد جهت طراحی نقشه های برقی به مدت 1 ساعت و 40 دقیقه
(با دریافت این فایل اجرایی ویدئو های آموزشی نیز قابل دریافت خواهد بود)

دانلود رایگان فایل
شما میتوانید تنها با یک کلید به راحتی فایل مورد نظر را دریافت کنید. 🙂

برخلاف سایت های دیگر که فایل ها را به صورت تکی می فروشند روال سایت ما این است که شما با عضویت در سایت AutoCADfile به تمامی فایل های موجود دسترسی پیدا کرده و قادر به دریافت تمام فایل های اجرایی اتوکد و آموزش های ویدیویی ارائه شده در این سایت خواهید بود.

دریافت فایل

<div id="15288684114057648"><script type="text/JavaScript" src="https://www.aparat.com/embed/1zGqJ?data[rnddiv]=15288684114057648&data[responsive]=yes"></script></div>




درباره ی این فایل :

این نقشه مربوط به ساختمان تجاری مسکونی ده طبقه با دو طبقه زیر زمین است. در این فایل، نقشه کامل تاسیسات برق ساختمان بر اساس استانداردهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در نرم افزار اتوکد طراحی شده است. در این فایل CAD تمامی نماهای مورد نیاز در نقشه های برق از جمله نمای جزییات (دیتایل) چاه ارت، حوضچه اتصال زمین، نقشه های برقی پلان طبقات زیرزمین، طبقه همکف و همچنین سایر طبقات ترسیم شده است. ضمنا نمای برش عمودی از ساختمان جهت نمایش رایزر دیاگرام ها طراحی شده است. از جمله نقشه های موجود در این فایل نقشه روشنایی زیرزمین، همکف و سایر طبقات، نقشه پریزهای برق، تلفن و آنتن تلوزیون برای زیرزمین، همکف و سایر طبقات، نقشه سیستم اعلام حریق برای زیرزمین، همکف و سایر طبقات، نقشه انواع تابلوهای برق ساختمان و همچنین رایزر دیاگرام های برق، آنتن مرکزی، تلفن، آیفون و سیستم اعلام حریق می باشد. علاوه براین در این نقشه رایزر دیاگرام سیستم روشنایی آسانسور نیز ترسیم شده است. ضمنا در این فایل جدول راهنمای المان های برقی مورد استفاده در نقشه و جدول راهنمای سایزینگ لوله های برق و همچنین صفحه مربوط به توضیحات فنی وجود دارد که می توانید جهت طراحی نقشه های برقی از این موارد استفاده کنید.